Kelab Blogger Ben Ashaari

Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday 3 November 2014

POSITIFKAN DIRI

Lombong emas dalam diri kamu adalah fikiran kamu. Kamu dapat menggalinya sedalam-dalamnya dan sepuas-puas yang kamu inginkan



LUANGKAN MASA ANDA SEBENTAR...

KITA KONGSI BERSAMA!



DUIT!!

Dalam dunia ni dari segi ekonomi ada 2 jenis golongan manusia:

  • yang ada banyak duit.
  • yang tiada cukup duit.
Jika duit bukan masalah, kita mungkin:
  • beli rumah impian kita
  • beli kereta impian kita
  • pergi melancong
  • berbakti untuk agama kita
  • menunaikan tanggungjawab sosial/ negara kita

'KALAU BANYAK DUIT MASALAH TETAP 

ADA, KALAU TIDAK CUKUP DUIT LAGI

BANYAK MASALAH!'

Jadi siapa dapat duit? contohilah orang-


orang yang sudah berjaya!

 

IMPIAN!! 

 

Rumah Impian


kita mungkin pernah memasang impian untuk memiliki rumah impian..tidak kira apa bentuk rumah impian kita...sebenarnya kita belum terlambat untuk memilikinya! 



Kereta Impian 
sesuatu yang sememangnya diingini oleh ramai orang...kereta impian...percayalah tuan puan...jika hari ini,saat ini kita hanya mampu pakai kereta yang hanya kita mampu beli tetapi percayalah kita mampu memiliki kereta impian kita!!Kita Buat Sama-sama!!! Percayalah!!! Percayalah!!!


KERANA IMPIAN MANUSIA BERJAYA!!

TETAPKAN MATLAMAT ANDA SEKARANG!


BEBAS KEWANGAN! BEBAS MASA! BEBAS SEGALA-GALANYA..


KEHIDUPAN KITA, KITA SENDIRI YANG TENTUKAN!!

ANG MANA SATU DIRI ANDA???

VSS-Very Sad Story??
Adakah dengan mencari pekerjaan lain dapat memberi jaminan kepada anda untuk membina kehidupan yang lebih baik setelah diarahkan berhenti kerja. Lihat lah keadaan ekonomi sekarang..agak-agak senang tak nak dapat kerja baru??

Anda Makan Gaji??
Kalau sekadar gaji cukup-cukup makan, macammana boleh berasa bahagia mahupun berpuas hati dengan apa yang anda perolehi? takkan nak bertahan saja dengan apa yang ada..kecik hati tak jika part time pun dah boleh lawan gaji bulan-bulan??

Anda Ahli Perniagaan??
Kan lebih bagus kalau anda ada 'backup'. Ingat! Sediakan payung sebelum hujan..

Anda Surirumah??
Perbelanjaan anda semikin meningkat, termasuklah perbelanjaan anda sendiri.. Sekurang-kurangnya dapat mengurangkan beban pasangan anda selain perolehi pendapatan sendiri. OK ke tak duk rumah pun dah dapat pendapatan sendiri, dapat tolong suami, anak-anak, keluarga..

Anda Mangsa Pelaburan??
Sudah-sudahlah dengan angan-angan nak jadi kaya tanpa berbuat apa-apa. Ingat!! 9/10 daripada sumber pendapatan adalah daripada perniagaan bukan pelaburan!

Anda Pesara??
Bagaimanakah anda boleh menggandakan pendapatan selain bergantung duit 'pencen' sahaja? Jangan cepat berasa selesa kerana segala hutang dan tanggungjawab anda berjalan seperti biasa..

Anda Pelajar/Bakal Graduan??
Belum tentu lagi anda keluar sebagai graduan yang mempunyai pekerjaan yang baik. Sampai bila pula mahu mengharapkan bantuan MBF (Mak Bapak Finance), PTPTN?? Ok tak jika part time semasa belaja lagi dah boleh tanggung kehidupan di universiti?? Anda senang, Ibubapa pun senang..

Anda Bekerja Over-time??
Berbaloikah dengan bekerja lebih masa anda itu?? Kalau dalam bisnes ni sehari anda boleh menjana pendapatan 4 angka. Kalau kerja lebih masa anda itu dapat berapa??

RENUNG-RENUNGKAN

Anda tentunya boleh menilai sendiri kebenaran
apa yang saya perkatakan sebelum ini tentang RF3. Lihat pada peluang membina masa depan yang ditawarkannya. Jangan stereotype secara membuta tuli sehingga kita menolak peluang besar yang datang. Peluang yang datang hanya sekali dalam hidup. Melepaskan peluang ini bererti menolak tuah. menolak peluang untuk untuk merubah kehidupan. Kalau RF3 menawarkan peluang untuk anda jadi seorang jutawan, haruskah anda menolaknya? Haruskah anda sekadar melihat orang buat duit hari2 sedangkan anda asyik buat alasan. Kalau takut bertindak jangan harap hidup akan berubah. Kalau takut keluar modal, jangan sembang pasal bisnes. Kalau takut rugi jangan harap nak untung. Sudah2 lah tu...sudah terlalu banyak masa kita persia2kan mencari, mencuba dan gagal. Kini yang terbaik sudah didepan mata. Kaedah melaksana sudah ada. Tak perlu mengeluarkan peluh dan airmata, hanya sedikit kuasa ilmu dan akal. Langkah melaksana pula akan diajar langkah demi langkah.
Nah! apa lagi yang anda cari?

Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang perniagaan hebat ini...jangan teragak2 untuk hubungi KAMI..KAMI akan menerangkan lebih lanjut lagi tentang perniagaan ini..




Untuk berjaya kami boleh bantu anda.


KL DAN SELANGOR
UIA - AYUNIE 019 780 3134

JOHOR


 ZURA- 0111 9672037
BOB - 019 77 84 918

MELAKA

BOB - 019 77 84 918
MAN - 019 3289362

PULAU PINANG


KAK JUE - 013 594 1702

BERITA BAIK!!!
Pada 7/11/2014 Kami berada di Melaka iaitu HOTEL COWYBOY


No.1, Jalan Malinja, Taman Malinja, Bukit Baru, Melaka Tengah, Malacca / Melaka, Malaysia 75150
Kami akan menunjukkan gerak kerja bagaimana budak UTEM, UITM DAN UNIKL YANG BERSAMA GROUP KAMI DAPAT BUAT DUIT RM500-1500 Seminggu secara part time.
Kami akan bongkarkan untuk anda.
Jika anda nak tahu lebih lanjut sila hadirkan diri pada 7/11/2014 jam 8.30 malam

Tempat adalah terhad.
Sila sms "BONGKAR" KE 019 77 84 918


P/s saudara BOB akan bagi tunjuk ajar kepada anda. Jadi sila berurusan dengan beliau 


KAMI akan bimbing supaya dapat macam ni :-







No comments:

Post a Comment

Jom Melancong dengan Pakej Yang Terbaik da Murah