Kelab Blogger Ben Ashaari

Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday 7 November 2014

Satu Tapak Iklan Yang Memudahkan kerja kita


Apa itu iLancee

Buat duit online dengan iLancee. Korang pernah baca tentang iLancee tak? 

XPernah kan ?

Benda baru jugak la tetapi konsepnya mantap seperti fiverr. Fiverr yang sediakan servis serendah USD5 tuh.
iLancee pun sama konsepnya dengan fiverr tetapi ini buatan Malaysia, anak tempatan punya. iLancee ni ialah satu portal di mana  orang yang ada skill menjual perkhidmatanya di sini dan sesiapa yang nak cari perkhidmatan terutama mengenai online, boleh rujuk kat iLancee ni kerana harganya sangat berpatutan.

Macam mana nak daftar???


Pergi ke ------> iLancee.com

Then klik daftar sekarang.

Memang mudah and free je!!

Selepas anda dah daftar anda sudah dikira Gig!


Apa hebat sangat iLancee tu?

Sebab mereka yang buat tawaran kerja nih adalah sesiapa sahaja, bukan syarikat tetapi individu yang mungkin bekerja di bilik rumah masing-masing. Nampak, kos hamper tiada kan sebab tuh servis yang di tawarkan berbaloi.

Tadi saya dah bagi intro kan pasal iLancee nih. Sesiapa yang nak menawarkan servis, boleh daftar di iLancee.com secara percuma sahaja. Selepas daftar iLancee nih, korang cipta gig ( tawar servis ) korang. Kalau daftar je tanpa penuhkan maklumat gig, camne orang lain nak tahu apa yang korang offer kan, tul tak?



Gig iLancee?


Selepas gig di sediakan, apa perlu buat? Tak perlu buat apa-apa sebab bakal pelanggan yang akan menacri servis di iLancee.com. Jika dia terjumpa servis yang korang sediakan, mungkin korang boleh dapat pelanggan di situ. Sebab tu ayat-ayat semasa buat gig sangat penting – bagi bakal pelanggan yakin akan servis korang.

Transaksi melalui iLancee ni makin meningkat, sekarang rm10 000 sebulan. Saya jangkakan penawaran dan aktiviti deal kat iLancee ni akan meningkat dari semasa ke semasa.


Jadi bolehlah cuba tawarkan servis korang kat iLancee ni, pendaftaran adalah percuma sahaja dan jom kita buat duit di iLancee !.



=================================================================================



Memang bagus ini kerana banyak ebook dan perkhidmatan yang memang kita perlukan ada disana.
Harga pula murah je.


Daftar sekarang dan explore iLance.com

No comments:

Post a Comment

Jom Melancong dengan Pakej Yang Terbaik da Murah